Baśniowe postaci w nowej reklamie Expandera przekonują, że „Kredyt to nasza bajka” (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania marki Expander, będąca częścią całkowicie nowej platformy komunikacyjnej „Kredyty to nasza bajka”. Za jej realizację kompleksowo odpowiada agencja Artegence.
Bohaterami spotów i kreacji reklamowych są potencjalni klienci, przedstawieni w barwnych, baśniowych kreacjach. Pierwszy film przedstawia historię dziewczyny, która zgubiła pantofelek, szukając kredytu na mieszkanie. Każdy kolejny jest utrzymany w tej samej konwencji. Ukazuje bajkowego bohatera, który stawia czoła dylematom i wyzwaniom, poszukując kredytu hipotecznego na wymarzone mieszkanie. W odpowiedzi na wszystko przychodzi Expander, bo "Kredyty to ich bajka".
W kampanii będą wykorzystane łącznie cztery 15-sekundowe spoty przedstawiające bohaterów marki oraz cztery 6-sekundowe, będące kontynuacją historii, w której bohaterowie są już „na swoim”.
Kampania obejmuje kina i internet, reklamy display, działania w social mediach oraz BTL
Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca kwietnia br., a pozostałe filmy będą promowane kolejno, do końca roku.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Artegence, która wygrała przetarg Expandera pod koniec ub.r.
Dołącz do dyskusji: Baśniowe postaci w nowej reklamie Expandera przekonują, że „Kredyt to nasza bajka” (wideo)