SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Alan i Jaśmina w nowej odsłonie platformy komunikacyjne Expandera

Marka Expander rusza z nową odsłoną platformy komunikacyjnej „Kredyty to nasza bajka" z postaciami.

Alan i Jaśmina to bohaterowie kolejnej kampanii zrealizowanej w ramach platformy komunikacyjnej „Kredyty to nasza bajka”, stworzonej przez agencję Artegence. Działania wokół spotu obejmują internet, kino, a także materiały BTL.

Historia Alana i Jaśminy, którzy dzięki Expanderowi spełnili swoje trzy życzenia, to kontynuacja kampanii „Kredyty to nasza bajka”, z którą wystartowano w 2020 roku. Kierowana jest do młodych ludzi, którym udało się zrealizować marzenie o własnym mieszkaniu. Koncept platformy opiera się na inspiracji bajkami.

Artegence po raz kolejny była odpowiedzialna za strategię, platformową ideę kreatywną oraz produkcję assetów kampanijnych. Realizacją spotu zajęła się Papaya Films., media zaplanował i wykupił Spark Foundry Polska.

Dołącz do dyskusji: Alan i Jaśmina w nowej odsłonie platformy komunikacyjne Expandera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl