Ewa Liszcz: z Inforu do Total Fitness
Ewa Liszcz w sierpniu rozpoczęła pracę jako head of digital marketing w sieci siłowni Total Fitness. Wcześniej przez 12 lat była związana z Wydawnictwem Infor (wydającym "Dziennik Gazetę Prawną").
Ewa Liszcz, fot. Linkedin
W Total Fitness Ewa Liszcz odpowiada za obszar marketingu w internecie. Wcześniej przez 12 lat była związana z wydawnictwem Infor, z czego niemal przez siedem jako szefowa odpowiedzialna za obszar SEO i SEM.
Zajmowała się content marketingiem, koordynacją działań digtal marketingowych, strategią pozycjonowania serwisów internetowych należących do Inforu.
Infor ma w portfolio serwisy dziennik.pl, gazetaprawna.pl, edgp.gazetaprawna.pl (elektroniczna wersja papierowego wydania "DGP").
Personalia
Dołącz do dyskusji: Ewa Liszcz: z Inforu do Total Fitness
I co z tego:D