„Finanse w porządku” w kampanii EnveloBank (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca debiut rynkowy nowej marki na rynku usług bankowych - EnveloBank, który uruchomił Bank Pocztowy. Za realizację działań reklamowych, których bohaterem jest Panda odpowiada agencja Grandes Kochonos Digital.

EnveloBank to internetowa platforma transakcyjna uruchomiona przez Bank Pocztowy. Swoje usługi adresuje do czterech grup klientów: debiutantów (młodych ludzi wchodzących na rynek pracy), niezależnych (singli i par nieposiadających jeszcze dzieci), rodzinnych (rodzin z dziećmi) oraz mikroprzedsiębiorców.
W ofercie nowej marki znajdują się obecnie m.in. : konto osobiste i firmowe, lokaty oraz kredyt gotówkowy.
Debiut EnveloBanku wspiera kampania wizerunkowa oparta na haśle „Finanse w porządku”.
Jak tłumaczą przedstawiciele Banku Pocztowego, ta nowa cyfrowa marka ma klientom korzystającym z zalet bankowości internetowej i mobilnej zapewnić wygodę.
W pierwszej fazie działań marketingowych EnveloBank koncentruje się przede wszystkim na młodszych odbiorcach, dlatego świadomie nie będą wykorzystywane tradycyjne działania reklamowe. Kampania będzie za to prowadzona w internecie.
Video reklamujące EnveloBank z udziałem postaci doradcy i pandy, a także reklamy emitowane są przede wszystkim na Facebooku i YouTube. Marka będzie widoczna również w Google i w największych portalach ogólnozasięgowych.
Kolejnym etapem kampanii, w przyszłym tygodniu, będzie konkurs realizowany we współpracy z influencerami - Piotrem Ogińskim, prowadzącym na YouTube kanał "Kocham Gotować" oraz Aleksandrą Żuraw, prowadzącą na YouTube kanał firmowany jej imieniem i nazwiskiem. Wspólnie z nimi EnveloBank stworzył dwa rodzaje limitowanych kart płatniczych dopasowanych do ich osobowości i pasji oraz tematyki, którą poruszają w swoich kanałach.
Także ta akcja będzie wsparta działaniami reklamowymi. Będą to kolejne filmy video i tzw. reklamy statyczne, m.in. z udziałem naszych influencerów.
Na listopad br. planowana jest kampania produktowa, w ramach której w internecie wyświetlane będą reklamy, w tym film wizerunkowy z pandą z początku kampanii. Zgodnie z planem kampania EnveloBanku potrwa do końca stycznia 2018 roku.
Za przygotowanie i realizację działań reklamowych EnveloBanku odpowiadają agencje Grandes Kochonos i Grandes Kochonos Digital, które wygrały przetarg na obsługę reklamowa tej marki latem br.
Dołącz do dyskusji: „Finanse w porządku” w kampanii EnveloBank (wideo)