Enea wybiera dom mediowy do półtorarocznej współpracy
Spółka Enea, dostawca energii rozpoczęła przetarg, w którym wybierze dom mediowy odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów do jej kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Wybrany w przetargu dom mediowy zajmie się kompleksową obsługą spółki w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni w mediach (telewizja, prasa, radio, outdoor, internet, kino, inne). Będzie też wspierać firmę w realizacji kampanii reklamowych i działań PR w mediach.
Z wybraną agencją Enea będzie pracować przez18 miesięcy od momentu zawarcia umowy.
Ostatnio obsługą mediową Enei zajmował się Media Group, po wygranym przetargu.
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 20 kwietnia br. jest wpłata 280 tys. zł wadium.
Przypomnijmy, że wciąż nie został rozstrzygnięty przetarg spółki Enea Operator, w którym wybierana jest agencja reklamowa do obsługi działań ATL i BTL.
Do rocznej obsługi w social mediach wybrano z kolei agencję click community.
Dołącz do dyskusji: Enea wybiera dom mediowy do półtorarocznej współpracy