Enea wybiera agencję od marketingu sponsoringowego
Spółka energetyczna Enea wybiera w przetargu agencję wspierającą w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Budżet to 14,2 mln zł.

Przetarg spółka dotyczy Enea wyboru agencji wspierającej firmę w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych.
Agencja ta zajmie się tymi działaniami w zakresie promocji marki Enea, promocji jej ofert produktowych, komunikacji marki, działań PR, realizacji działań promocyjnych podczas wydarzeń sponsorowanych przez Enea, organizacji konferencji i spotkań dla klientów biznesowych.
Zwycięska firma będzie pracować dla spółki przez 2 lata, a budżet jaki na ten cel przeznaczy spółka wynosi 14,2 mln zł netto (bez VAT).
Przetarg trwa do 31 stycznia br.
Dołącz do dyskusji: Enea wybiera agencję od marketingu sponsoringowego