Empik przenosi obsługę mediową z Lowe Media do SMG
Dom mediowy SMG wygrał przetarg na obsługę spółki Empik w zakresie planowania i zakupu mediów. Poprzednio zajmował się tym Lowe Media.
SMG zajmuje się dla Empiku przygotowaniem strategii komunikacji oraz planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji oraz internecie.
- Zależało nam na wyborze agencji, która najlepiej zrozumie cele biznesowe naszej marki i w oparciu o nie przygotuje długoterminową strategię i plan komunikacji. Propozycja SMG była najbardziej kompleksowa i zbieżna z naszą wizją - - uzasadnia Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu i PR w Empiku.
Nie podano, ile ani które inne domy mediowe brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia ani jaka jest wartość tego budżetu.
Niedawno rozstrzygnięty przetarg na obsługę Empiku w zakresie strategii i kreacji reklam wygrała agencja Change.
Dołącz do dyskusji: Empik przenosi obsługę mediową z Lowe Media do SMG