SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

One House z kampanią promującą Zatorland

Agencja mediowa One House odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów w nowej kampanii promującej Zatorland –  największy w Europie Park Ruchomych Dinozaurów. 

Celem kampanii jest promocja Zatorlandu oraz zwiększenie sprzedaży biletów do parku w kluczowym sezonie letnim, w szczególności wśród rodzin z dziećmi.

Kreację kampanii przygotowała agencja SoBright, z którą One House współpracuje w ramach konsorcjum już od 2022 roku. Kampania rusza 28 kwietnia i potrwa do końca wakacji, obejmując województwa małopolskie i śląskie.

Działania obejmują emisję 30- i 15-sekundowych spotów w lokalnych stacjach radiowych o najwyższych wynikach słuchalności w regionie. 

– To już kolejna kampania realizowana wspólnie z SoBright dla Zatorlandu, co tylko potwierdza skuteczność naszego modelu współpracy. Wcześniej odpowiadaliśmy m.in. za działania radiowe, telewizyjne oraz kampanie OOH – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House. – Dzięki znajomości lokalnego rynku i doświadczeniu w planowaniu mediów, jesteśmy w stanie efektywnie dotrzeć do właściwych odbiorców w odpowiednim czasie – dodaje.

Dołącz do dyskusji: One House z kampanią promującą Zatorland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl