Electrolux prezentuje "szwedzki sposób na zdrowy dom"
Ruszyła kampania reklamowa marki Electrolux, promująca oczyszczacz powietrza Pure A9. Działania pod hasłem „Szwedzki sposób na zdrowy dom” rozpoczęły się 14 listopada - w dniu, w którym w Polsce obchodzimy Dzień Czystego Powietrza. Akcję przygotowały Cut the Mustard i Zenith.
Na kampanię Electrolux składają się bilboard sponsorski w telewizji, działania w social mediach, a także współpraca z influencerami. Akcja promocyjna podkreśla najważniejsze cechy oczyszczacza Electrolux - niski poziom hałasu oraz system PureSense, który stale mierzy poziom zanieczyszczeń w pomieszczeniach.
Za współpracę z mediami odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith, zaś za kreację agencja kreatywna Cut The Mustard.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Electrolux prezentuje "szwedzki sposób na zdrowy dom"