„Dziękuję za zaufanie” - pracownicy firmy z rodzinami w reklamach wody Żywiec Zdrój (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa wody Żywiec Zdrój, w której pracownicy produkującej ją firmy dziękują za zaufanie do marki. To reakcja producenta na wypadek, w którym mężczyzna po wypiciu substancji z butelki po wodzie Żywiec Zdrój uległ poparzeniu.
- Rozpoczęliśmy wyjątkową kampanię z udziałem pracowników Żywiec Zdrój, w której dzielimy się pozytywną energią i pasją, z którą na co dzień pracujemy. W ten sposób dziękujemy wszystkim, którzy sięgają po nasze produkty za zaufanie, jakim obdarzają Żywiec Zdrój - opisuje kampanię producent.
W kampanii występują dyrektor zakładu produkcyjnego oraz kierownicy działu wodnego i laboratorium w firmie. Reklamy pokazują ich zarówno w pracy, jak podczas życia prywatnego. Pracownicy opowiadają, jak ważne jest picie wody.
Akcja jest odpowiedzią firmy na kryzys wizerunkowy wody Żywiec Zdrój, który zaczął się, kiedy w drugiej połowie września mężczyzna z Bolesławca po wypiciu paru łyków substancji z butelki po wodzie Żywioł Żywiec Zdrój doznał poparzeń. Producent podkreślił, że ta partia butelek nie została zapakowana w jego zakładzie.
W efekcie kontroli wewnętrznej firmy i postępowania prokuratury ustalono, że w butelce znalazła się kombinacja niezmieszanych z wodą substancji chemicznych, charakterystycznych dla produktu Butanox używanego do utwardzania żywic poliestrowych m.in. przy produkcji laminatów. Potwierdzono, że Butanox nie mógł pojawić się w opakowaniu po wodzie „Żywioł” podczas procesu butelkowania, tylko dopiero po otwarciu butelki i że substancja ta nie występuje w zakładzie rozlewniczym Żywiec Zdrój.
- Kampania to wyraz ogromnej wdzięczności, jaką odczuwamy wobec naszych konsumentów oraz pracowników. Ostatni miesiąc był czasem silnych emocji i w ten konkretny sposób chcielibyśmy docenić coś absolutnie przełomowego w takiej sytuacji – ich postawę, wsparcie i zaufanie. Pracownicy firmy ani przez chwilę w nią nie zwątpili. Wiedzieli, że ze względu na nasze standardy, wszystkie produkty są absolutnie bezpieczne. Równie wyjątkowa była reakcja osób, które na co dzień po te produkty sięgają. Słowa wsparcia wyrażane w kontaktach bezpośrednich, mailach i na portalach społecznościowych pozwoliły nam dalej robić to, co ważne czyli poprzez codzienną pracę zachęcać ludzi by pili zdrowiej i troszczyć się o naturę - opisuje akcję Inga Songin, dyrektor marketingu i PR w Żywiec Zdrój.
Nowa kampania wody Żywiec Zdrój jest realizowana w telewizji (TVN i Polsat), internecie (m.in. serwisy VoD) oraz poprzez działania PR.
Za przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii i działania w Internecie odpowiada agencja VML Poland, za produkcję spotów - Young & Rubicam Poland, za zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania PR - agencja MSL Group.
Dołącz do dyskusji: „Dziękuję za zaufanie” - pracownicy firmy z rodzinami w reklamach wody Żywiec Zdrój (wideo)