Dzieci poczęte w dniu Super Bowl i Seal muzycznie reklamują finał Super Bowl (wideo)
W spocie promującym tegoroczny finał Super Bowl przebój Seala „Kiss from a Rose” śpiewają dzieci i dorośli, którzy urodzili się 9 miesięcy po finałach Super Bowl w kolejnych latach - od 1967 do 2014 roku. Na ekranie pojawia się też sam Seal.
Pomysł na tegoroczną kampanię promującą Super Bowl 2016 został zainspirowany ciekawymi danymi demograficznymi. Według nich w miastach, z których pochodziły drużyny zwyciężające w finale ligi NFL w poszczególnych latach znacznie zwiększała się liczba urodzin dzieci. Z badań wynika, że duża część z nich została poczęta w dniu, w którym odbywało się największe wydarzenie sportowe w Stanach Zjednoczonych.
W rezultacie powstał spot, w którym występują dzieci i dorośli poczęci przy okazji finałów rozgrywanych od 1967 do 2014 r. Wszyscy oni (zwani Super Bowl Babies) śpiewają wspólnie piosenkę ze specjalnymi słowami do melodii przeboju „Kiss from a Rose” wykonywanej przez Seala. Sam wykonawca także pojawia się w kilku przebitkach.
Najstarsi wykonawcy pojawiający się w reklamie są już dzisiaj ludźmi w średnim wieku, najmłodsi to wciąż kilkunastomiesięczne maluchy. Śpiewacy występują w kilkuosobowych chórkach reprezentujących miasta, z których pochodzą zwycięskie drużyny w historii Super Bowl.
Kampania została zrealizowana przez agencję Grey New York. Spot zostanie nadany podczas transmisji z Super Bowl 2016 zaplanowanego przez stację CBS na 7 lutego br.
Dołącz do dyskusji: Dzieci poczęte w dniu Super Bowl i Seal muzycznie reklamują finał Super Bowl (wideo)