SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Doppelherz w gronie klientów K2 Precise

Agencja K2 Precise (Grupa K2) odpowiada za obsługę w obszarze cyfrowym e-commerce oraz części portfolio marki Doppelherz (Queisser Pharma).

Współpraca K2 Precise i Queisser Pharma, właściciela marki Doppelherz, ma charakter stały i obejmuje obsługę w digitalu e-sklepu oraz produktów z portfolio marki Doppelherz: IBS (Na drażliwe jelita), Kollagen Beauty, Kollagen 11.000, Doppelsil Max.

Agencja odpowiada za prowadzenie kampanii świadomościowych oraz sprzedażowych, a zakres współpracy obejmuje m.in. SEM, social, display, programmatic.

- Decyzję o współpracy z agencją K2 Precise podjęliśmy na podstawie mocnych kompetencji, zaproponowanej strategii, kreatywnego podejścia do rozwoju portfolio oraz zaangażowania zespołu już na etapie przetargu. Wierzymy, że jako nasz partner biznesowy wniesie nie tylko swoje bogate doświadczenie w branży farmaceutycznej, ale również nową energię, innowacyjne myślenie oraz rozwiązania w procesie rozwoju i budowy siły naszych produktów. Dzięki temu możemy skutecznie rozwijać się na rynku i osiągać kolejne cele i sukcesy - mówi Paweł Bogdan, digital & ecommerce manager w Queisser Pharma Poland.

Firmy nie ujawniają szczegółów dotyczących przetargu ani informacji na temat trwania współpracy.

Wcześniej niektóre z kampanii Doppelherz realizowała GPD Agency.
 

Dołącz do dyskusji: Doppelherz w gronie klientów K2 Precise

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl