K2 Precise z obsługą marek Seat i Cupra
Volkswagen Group Polska rozpoczął - w wyniku rozstrzygniętego przetargu - współpracę z agencją K2 Precise (Grupa K2) w zakresie optymalizacji digital customer journey dla marek Seat & Cupra.
Volkswagen Group Polska oraz agencja K2 Precise podjęły współpracę mającą na celu optymalizację digital customer journey marek Seat & Cupra.
Agencja zapewnia wsparcie i rozwój digitalowej ścieżki klienta na całym etapie procesu zakupowego i posprzedażowego, w tym także personalizację treści oraz usługi analityczne. Współpraca obejmuje zarówno aspekty marketingowe, jak również technologiczne. K2 Precise odpowiada także za m.in. serwisy internetowe marki, aplikacje zewnętrzne oraz analitykę opartą na rozwiązaniach Adobe Experience Cloud i Google Analytics.
– Podczas wyboru partnera największą wagę przywiązywaliśmy do kompleksowości kluczowych dla nas kompetencji oraz zrozumienia działań w obszarze digital marketingu w branży motoryzacyjnej. Najbliższe lata przyniosą z pewnością wiele
wyzwań w tej branży, dlatego potrzebowaliśmy partnera, który razem z nami im sprosta dzięki doświadczeniu, nieszablonowemu podejściu i zrozumieniu naszych potrzeb biznesowych. Jednocześnie szukaliśmy zespołu nastawionego na budowanie
partnerskich relacji. Rozwiązania zaproponowane przez agencję K2 Precise podczas procesu przetargowego były innowacyjne i odpowiadające na nasze potrzeby. Cieszymy się z rozpoczynającej się współpracy – powiedziała Katarzyna Dziomdziora, PR manager Seat & Cupra w Volkswagen Group Polska.
Firma nie ujawnia szczegółów przetargu ani nie podaje, na jak długo zawarła umowę z agencją.
Dołącz do dyskusji: K2 Precise z obsługą marek Seat i Cupra