Dentsu Aegis Network kupiło firmę Klip Desk, połączy ją z MKTG
Sieć Dentsu Aegis Network (w Polsce należą do niej m.in. Carat Polska, iProspect i Isobar) kupiła firmę Klip Desk zajmującą się oprogramowaniem umożliwiającym właścicielom praw do transmisji sportowych mierzyć i monetyzować ich zawartość.

Po sfinalizowaniu transakcji Klip Desk zostanie częścią MKTG - jednostki Dentsu zajmującej się marketingiem i sponsoringiem sportowym. Zmieni nazwę na Klip Desk Linked by MKTG.
Zakup Klip Desk ma wzmocnić pozycję Dentsu w zakresie marketingu i sponsoringu sportowego. Zapowiedziano rozszerzenie jej działalności na rynki globalne, począwszy od Azji.
Dwie kluczowe usługi oferowane przez Klip Desk to Klip Studio, które zajmuje się automatyzacją dostarczania i komercjalizacji treści sportowych, oraz Klip Logic - narzędzie śledzące wartość i wpływ sponsoringu.
Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network kupiło firmę Klip Desk, połączy ją z MKTG