Agencje TODO i Mediatouch będą pracować dla spółki Enea
Spółka energetyczna Enea rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie marketingu sportowego i eventów. Do współpracy wybrała agencje TODO i Mediatouch.

Przetarg spółki Enea dotyczył wyboru agencji wspierającej firmę w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych.
Zgłosiło się do niego 8 agencji: TODO Jakub Kawa (oferta z ceną 3,5 mln zł), Grupa Whitesand Piasecki (3,2 mln zł), A38 ( 5,9 mln zł), KDK (2,2 mln zł), Reequest Events (2,9 mln zł), Mediatouch (1,9 mln zł), Bespoke (4,9 mln zł) i Silver Plate (471,8 tys. zł).
Enea do współpracy wybrała agencje: TODO i Mediatouch. Zajmą się one działaniami w zakresie promocji marki Enea, promocji jej ofert produktowych, komunikacji marki, działań PR, realizacji działań promocyjnych podczas wydarzeń sponsorowanych przez Enea, organizacji konferencji i spotkań dla klientów biznesowych.
Umowa z wybranymi agencjami zostanie zawarta na 2 lata, a budżet jaki na ten cel przeznaczy spółka wynosi 14,2 mln zł netto (bez VAT).
Dołącz do dyskusji: Agencje TODO i Mediatouch będą pracować dla spółki Enea