David Beckham w kampanii Panasonica i Best Buy
David Beckham i trzech innych piłkarzy grających w Major League Soccer (MLS) bierze udział we wspólnej kampanii reklamowej firmy Panasonic i sieci sklepów Best Buy.
Cała kampania jest przeprowadzana w języku hiszpańskim, gdyż jej celem jest przyciągnięcie latynoskich fanów piłki nożnej i ligi MLS do sklepów Best Buy - informuje serwis Brandweek. Poza grającym w ekipie Los Angeles Galaxy Beckhamem udział w niej biorą Cuauhtemoc Blanco (Chicago Fire), Davino (FC Dallas) oraz Juan Pablo Angel (New York Red Bulls).
Kampania, która potrwa do 4 października, oparta została głównie o nośniki outdoor w amerykańskich miastach z największą liczbą latynoskiej ludności, w tym Los Angeles, Chicago i Houston, a także reklamy w ponad 400 sklepach Best Buy. Do tego dochodzi promocja w internecie i mediach lokalnych.
Głównym hasłem kampanii jest 'Panasonic Viera HDTV. El Futbol llega al alma pero entra por los ojos', co oznacza 'Panasonic Viera HDTV. Piłka nożna dociera do dusz ale wchodzi poprzez oczy'.
Panasonic jest marketingowym partnerem ligi MLS, podczas gdy logo Best Buy znajduje się na koszulkach piłkarzy Chicago Fire. Sieć ma też podpisaną indywidualną umowę sponsorską z zawodnikiem tej drużyny Blanco. Panasonic przyznał Best Buy prawo do korzystania z loga MLS oraz wizerunków czwórki wspomnianych piłkarzy.
źródło: Brandweek
Dołącz do dyskusji: David Beckham w kampanii Panasonica i Best Buy