Czułości pod jemiołą bożonarodzeniowo reklamują LOT (wideo)
W internecie trwa wizerunkowa kampania reklamowa PLL LOT nawiązująca do bożonarodzeniowej tradycji zawieszania przy suficie jemioły. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja DDB Warszawa.

Bożonarodzeniowe reklamy PLL LOT informują, że pracownicy linii lotniczych zamiesili jemiołę na pokładach wszystkich samolotów. W ten sposób symbolicznie rozpowszechniana jest pozytywna energia i zachęta do okazywania sobie czułości.
W ramach akcji uruchomiono stronę internetową KissaLOT.pl, na której użytkownicy mogą sprawdzić, nad którymi miastami znajdują się samoloty LOT, po to by tak zaplanować miejsce i czas spotkania z najbliższymi, żeby zgodnie z tradycją okazywać sobie miłość pod jemiołą. Towarzyszą temu aktywności na portalach społecznościowych, przede wszystkim na Facebooku.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, która na stałe zajmuje się obsługą reklamową PLL LOT.
Dołącz do dyskusji: Czułości pod jemiołą bożonarodzeniowo reklamują LOT (wideo)