Leroy Merlin sprzedaje... bokserki. Nietypowa kampania sieci marketów w Portugalii
Sieć marketów budowalnych Leroy Merlin w Portugalii udostępniła na YouTube zapadający w pamięć spot „Leroy Merlundies”. Jego bohater nosi męską bieliznę sygnowaną marką sieci

Tytuł filmu „Leroy Merlundies” to zabawna gra słów (słowo„undies” jest skrótem od słowa “bielizna”). Spot ma na celu poinformowanie klientów o tym, że markety budowlane poszerzyły asortyment o bieliznę męską, a konkretnie bokserki.
Bokserki są wykonane z materiału, który ma zapewniać wygodę niezależnie od przyjmowanej pozycji – co ma miejsce często podczas prac naprawczych czy remontowych.
Na 30-sekudowym filmie widzimy fachowca, naprawiającego rury pod kuchennym zlewem, który nachylając się wprowadza w konsternację właścicielkę domu, będącą przekonaną, że zobaczy “za dużo”. Na końcu bohaterka oddycha z ulgą, gdyż okazało się, że fachowiec ma na sobie obrandowane bokserki z logotypem Leroy Merlin, które idealnie przylegają do jego ciała, tym samym nie odsłaniając żadnych intymnych części ciała.
Kampanię zrealizowała agencja VML.
Dołącz do dyskusji: Leroy Merlin sprzedaje... bokserki. Nietypowa kampania sieci marketów w Portugalii