SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Czuj się zaproszony!" - Polska promuje się w Europie (wideo)

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię promującą Polskę jako destynację turystyczną na kluczowych rynkach Europy: w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii.

Spoty telewizyjne przygotowane w wersjach: angielsko-, francusko- i niemieckojęzycznej prezentują energetyczny, radosny obraz Polski jako kraju młodego duchem, różnorodnego i przede wszystkim otwartego.

Twórcą kampanii telewizyjnej jest agencja reklamowa BBDO Warszawa, która zaproponowała pokazanie nie tylko różnorodnych atrakcji Polski, lecz także obrazu kraju pełnego pozytywnej energii, której źródłem są cechy jego mieszkańców: spontaniczność, otwartość, chęć do zabawy i gościnność. Tę ostatnią podkreśla wypowiadane z wyraźnym polskim akcentem hasło kampanii: "Czuj się zaproszony!", będące zarazem bezpośrednią zachętą do odwiedzenia Polski.


Planowany kolejny etap kampanii to cykl reklam prasowych i internetowych, w precyzyjniejszy sposób informujący zwolenników różnych typów turystyki (miejska, aktywna, przyrodnicza, biznesowa itd.) o zaletach Polski jako destynacji turystycznej.

Kampanię telewizyjną na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej opracowała i realizuje agencja BBDO Warszawa. Budżet kampanii został zdobyty w przetargu.

Dołącz do dyskusji: "Czuj się zaproszony!" - Polska promuje się w Europie (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
privat
"jako destynację turystyczną" - jakie to "mądre" określenie, a brzmi równie głupio jak "Franek wyźrij przez łindoł i luknij czy stoi tam jeszcze moja kara za kornerem"
0 0
odpowiedź
User
ObywatelPL
Jeśli jesteśmy aż tak żałośni jak na tej reklamie to przynajmniej nauczmy się kłamać... a jak ktoś chce zobaczyć świetną reklamę miasta w dynamicznym, nowoczesnym i skierowanym do młodych stylu niech obejrzy klip Madrytu. Na tym tle to co widać powyżej to totalna amatorszczyzna niegodna nawet YouTube. Na miejscu BBDO nie podpisałbym się pod tym dziełem, ale cóż kasa pewnie zrekompensowała poczucie wstydu.
0 0
odpowiedź
User
walter
bardzo fajna reklama!!!
0 0
odpowiedź