Czochranie Plushaka reklamuje „minush ceny smartfonów” w Plush Mix (wideo)
W taryfie Plush Mix (oferowanej przez sieć Plus) rusza promocja cenowa smartfonów. Wspiera to kampania reklamowa z brand hero tej marki - Plushakiem przygotowana i realizowana przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Human Ark i Media Direction.
W ramach promocji pod hasłem „Oferta Plush, a ceny smartfonów Minush” w różnych wariantach taryfy Plush Mix do złotówki zostały obniżone ceny modeli Samsung Galaxy S4 mini, Nokia Lumia 1320, LG G2 Mini, LG L Bello, Huawei Ascend G620s, HTC Desire 310, LG L65, Kazam Thunder 345, Nokia Lumia 530, Huawei Ascend Y550 i Samsung S5611. W przypadku Samsunga obniżka wynosi 518 zł, a przy pozostałych modelach od 48 do 198 zł.
Promocję wspiera kampania reklamowa, w której misiek Plushak, brand hero marki Plush, jest czochrany pod gipsem. Jest to kontynuacja bożonarodzeniowego spotu Plush Mix pokazującego, jak bohater uprawia aerobik (obejrzyj to).
Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję i internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, spot - nakręcony przez Piotra Śliskowskiego, a wyreżyserowany przez Kamila Polaka i Wojtka Wawszczyka - wyprodukował dom produkcyjny TFP, a postprodukcją zajęło się studio Human Ark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Czochranie Plushaka reklamuje „minush ceny smartfonów” w Plush Mix (wideo)