Człowiek-jabłko przełamujący lody reklamuje cydr Strongbow (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa cydru Strongbow (produkowanego przez Grupę Żywiec) oparta na spocie sponsorskim związanym z Festiwalem Jabłka. Akcję przygotowały firmy Serviceplan International, Stink Berlin, MediaVest i Roots PR.
Reklama sponsorska jest adaptacją międzynarodowej kampanii wspierającej markę Strongbow. Media zaplanował i zakupił MediaVest, działania PR dla marki Strongbow prowadzi agencja ROOTS PR.
Bohaterem spotu jest mężczyzna z głową w kształcie ogromnego jabłka, który na imprezie stara się przełamać lody z innymi osobami. Ma to podkreślać, że cydr Strongbow najlepiej podawać w szklance wypełnionej w jednej trzeciej pokruszonym lodem.
W reklamie jest też informacja o sponsorowanym przez markę Festiwalu Jabłka, który odbędzie się w Warszawie 30 sierpnia. Organizatorem eventu jest agencja Brave.
Cydr Strongbow, wywodzący się z Wielkiej Brytanii, został wprowadzony przez Grupę Żywiec do sprzedaży w Polsce w marcu br. Wcześniej był już dostępny w 20 krajach.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
W ramach akcji reklamowej spot od 15 maja jest emitowany w telewizyjnych kanałach głównych (TVP, TVN, Polsat) i tematycznych (m.in. Discovery, AXN, Planet) oraz w serwisach VoD.
Jest to adaptacja globalnej reklamy, której kreacją zajęła się agencja Serviceplan International, a produkcją - Stink Berlin. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, a działania PR prowadzi agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: Człowiek-jabłko przełamujący lody reklamuje cydr Strongbow (wideo)