Conecto przedstawia Phaetona
Conecto stworzyła czwarty microsite wizerunkowy Volkswagena. Tym razem dla limuzyny Phaeton. Agencja odpowiedzialna była za kreację wizerunku modelu w Internecie. Microsite dostępny jest pod adresem www.phaeton.pl. Działania Conecto w Internecie wspierają kampanię promocyjną Phaetona w telewizji TVN 24 i prasie.
"Volkswagen przedstawia Phaetona". Zawarte w intro serwisu hasło uwydatnia główny cel, który przyświecał agencji Conecto: w eleganckiej, stonowanej formie pokazać niezaprzeczalne atuty tej zupełnie nowej limuzyny, pierwszej oferowanej przez VW. Samochodu prawdziwie ekskluzywnego, będącego wyrazem wielkiej pasji i dążenia do perfekcji.
W najbliższym czasie agencja Conecto wdroży kolejne projekty, m.in. nową witrynę firmy ComArch SA, wizerunkowy serwis dla restauracji Belvedere oraz stronę poświęconą najnowszej grze stworzonej przez Adriana Chmielarza i firmę People Can Fly - "Painkiller". Wkrótce ukończone zostaną także microsites dla nowych modeli VW - Touarega i Tourana.
Dołącz do dyskusji: Conecto przedstawia Phaetona