Comtica wyróżniona pierwszą nagrodą Złotego Bita
Comtica wprowadziła własną koncepcję portalu na polski rynek w pierwszym kwartale 2002 r. Przez kilkanaście miesięcy produkt znalazł zastosowanie w takich firmach jak Canal+, DB Securities, Energis, HP, Medicover i Samsung. Udany debiut produktu pozwolił w ciągu roku potroić przychody spółki.
W ubiegłym roku Comtica przyznano II nagrodę Złotego Bita za wdrożenie portalu na potrzeby Canal+. "Tegoroczna nagroda jest dla nas prawdziwym wyróżnieniem" - mówi Marek Massalski, odpowiedzialny za PR w Comtica. "O ile ubiegłoroczny sukces dotyczył jednego wdrożenia, dziś zewnętrzni i niezależni eksperci z branży potwierdzili, że wybrany przez naszą firmę kierunek rozwoju oferty jest właściwy".
Nagrody Złotego Bita będą wręczane wszystkim laureatom podczas konferencji EOIF 2003 organizowanej w dniach 29, 30 lipca br. przez firmę Software Konferencje.
Inne
Dołącz do dyskusji: Comtica wyróżniona pierwszą nagrodą Złotego Bita