Co się dzieje z TVN Siedem?
W ciągu miesiąca oglądalność stacji spadła o prawie o 40%
Nie mają powodów do zadowolenia szefowie TVN. W ciągu miesiąca oglądalność TVN Siedem spadła o prawie 40%. Jakie są tego przyczyny?
- 26 września zrezygnowaliśmy z analogowego przekazu satelitarnego. Ta decyzja była podyktowana bardzo wysokimi kosztami utrzymania transpondera. To jednak oznacza, że posiadacze tradycyjnych, analogowych anten satelitarnych nie mogą już oglądać TVN siedem. Straciliśmy w ten sposób ponad jedną piątą zasięgu i to musiało się odbić na wynikach stacji. Na szczęście ten spadek nie był zbyt dotkliwy w najważniejszych dla nas grupach docelowych. W październiku w dużych miastach nadal mieliśmy 3%, a wśród mieszkańców miast w wieku 16-49 lat nawet 3.4% udziału w rynku. Teraz przymierzamy się do wzmocnienia oferty filmowej, co - mam nadzieję - przełoży się na lepsze wyniki Siódemki - mówi nam Bogdan Czaja, szef TVN Siedem.
Oto jak kształtowała się oglądalność stacji i wpływy z reklam:
Dates | SHR % | reklamy |
week 2002-09-02 (Mon) | 2,70% | 2 564 310 |
week 2002-09-09 (Mon) | 2,60% | 2 792 325 |
week 2002-09-16 (Mon) | 2,60% | 3 325 850 |
week 2002-09-23 (Mon) | 2,10% | 3 601 050 |
week 2002-09-30 (Mon) | 2,00% | 3 674 245 |
week 2002-10-07 (Mon) | 1,90% | 3 937 455 |
week 2002-10-14 (Mon) | 2,20% | 4 182 865 |
week 2002-10-21 (Mon) | 2,10% | 4 221 785 |
week 2002-10-28 (Mon) | 1,80% | b.d. |
Dołącz do dyskusji: Co się dzieje z TVN Siedem?