Circle K zachęca do wyrażania wdzięczności w kampanii „Little Thank You”
Sieć stacji paliw Circle K ruszyła z akcją „Little Thank You”, która zachęca do doceniania pomocy, którą otrzymujemy od ludzi na co dzień. Swoją wdzięczność można wyrazić, wysyłając prezent od Circle K. Działania przygotowały Performics, Spark Foundry i Grayling.

W czasie pandemii ludzie wyjątkowo okazują sobie wsparcie. W związku z tym, że nie każdy bohater nosi pelerynę, Circle K wprowadza akcję, która pozwala podziękować przyjaciółce za pyszne ciasto czy sąsiadowi za zrobione zakupy. Prezentem można podzielić się z pięcioma osobami.
Aby wziąć udział w akcji „Little Thank You”, trzeba wejść na circlekthanks.eu/pl i napisać swoją wiadomość z pozdrowieniami i wysłać ją jako SMS lub mail. Obdarowane osoby otrzymają kupon podarunkowy, który będą mogły wymienić na stacji Circle K na jeden z wybranych produktów.
Za kampanię mediową realizowaną w social mediach odpowiada agencja Performics, należąca także do Publicis Groupe. PR-owo akcję wspiera agencja Grayling. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Spark Foundry (Publicis Groupe).
Dołącz do dyskusji: Circle K zachęca do wyrażania wdzięczności w kampanii „Little Thank You”