CAM Media przydzieliły 2 mln akcji
Stopa redukcji zapisów na akcje w transzy małych inwestorów wofercie publicznej agencji reklamowej CAM Media wyniosła 19,86%,zaś w transzy inwestorów instytucjonalnych złożono zapisy na 2 mlnakcji o wartości wpłat 20 mln zł.
"W transzy dużych inwestorów, w której oferowanych było 1 400000 akcji serii E oraz 600 000 sprzedawanych akcji serii B,zgłoszono popyt na łączną liczbę 3 424 000 akcji. Zgodnie z listąwstępnego przydziału w TDI złożono zapisy na łączną liczbę akcji 2000 000 o łącznej wartości wpłat 20 000 000 zł"- podano wkomunikacie.
W transzy małych inwestorów, w której oferowanych było 600 000akcji serii E zostało złożonych 168 zapisów na łączną liczbę akcji748 705 o łącznej wartości wpłat 7 487 050 zł.
"Po dokonaniu proporcjonalnej redukcji ww. zapisów, zgodnie zzapisami w prospekcie emisyjnym Spółki, stopa alokacji zapisówzłożonych w Transzy Małych Inwestorów wyniosła 80,138% (stoparedukcji 19,862%)"- czytamy dalej.
Cena emisyjna akcji wynosiła 10 zł i znalazła się w dolnejgranicy widełek cenowych 10-14 zł. Wartość emisji to 20 mln złbrutto.
Przedmiotem podstawowej działalności CAM Media jest planowanie,wdrażanie oraz kontrola kampanii reklamowych, opartych owykorzystanie niestandardowych nośnikow, często nazywanych przezbranżę kampaniami ambientowymi.
Pozyskane środki spółka chce przeznaczyć głównie na akwizycje.CAM Media są głównie zainteresowane przejmowaniem firm, którychroczne obroty wynoszą od 2 do 10 mln zł i oferują produktykomplementarne wobec jego oferty.
Ok. 5 mln zł spółka chce przeznaczyć na wprowadzenie na nowychproduktów oraz 3,2 mln zł na wejście na nowe rynki, w tym otwarciebiura w Kijowie. Ok. 1 mln zł spółka chce przeznaczyć na wdrożenienowego systemu informatycznego.
W 2006 roku zysk netto CAM Media wyniósł 1,90 mln zł wobec 875tys. zł rok wcześniej. Przychody wzrosły do 17,24 mln zł wobec 9,83mln zł w 2005 r. W I połowie 2007 r. spółka zanotowała stratę wwysokości 170 tys. zł przy obrotach na poziomie 8,36 mln zł. Wcałym roku, według danych szacunkowych, przychody spółki wyniosłyok. 28 mln zł, a zysk brutto (zysku netto nie podano) ok. 3,6 mlnzł (wobec 2,4 mln zł przed rokiem).
Dołącz do dyskusji: CAM Media przydzieliły 2 mln akcji