Wzrosły przychody i zysk CAM Media
W 2014 roku grupa kapitałowa CAM Media odnotowała 52,4 mln zł przychodów ze sprzedaży, o 26,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Zysk brutto formy osiągnął poziom 1,2 mln zł, a zysk netto - 60,9 tys. zł (wobec 7,37 mln zł straty netto w 2013 r.).
Spółką, która istotnie wpłynęła na wynik grupy CAM Media w ub.r., jest firma Nextbike Polska oferująca bezobsługowe systemy wypożyczalni rowerowych w Polsce. Sprzedaż realizowana przez spółkę osiągnęła wartość prawie 16 mln zł, a zysk netto przekroczył kwotę 1,5 mln zł.
Pozytywny wpływ na wynik CAM Media miała również internetowa sieć reklamowa Ad-Vice, która w 2014 roku zanotowała wzrost sprzedaży o ponad 1,5 mln zł, do kwoty 6,6 mln zł, oraz prawie 600 tys. zł zysku netto.
Na finalny wyniki finansowe grupy duży wpływ miały przychody jednostkowe spółki CAM Media, które w 2014 roku osiągnęły wartość 30 mln zł, co oznacza spadek w skali roku o 14 proc. Jako przyczynę spółka wskazuje przede wszystkim optymalizację produktową oraz rezygnację z oferowania na rynku produktów, które nie spełniały oczekiwań zarządu w zakresie rentowności.
Głównymi kontrahentami, dla których pracuje CAM Media, są domy mediowe Starcom i Starlink oraz Polska Izba Makaronu, Poczta Polska i PGE.
Dołącz do dyskusji: Wzrosły przychody i zysk CAM Media