Brytyjskie uwielbienie frytek
Brytyjska miłość do frytek powoduje, że ich spożycie jest dwukrotnie większe niż konsumpcja makaronu czy ryżu. W 2002 roku frytki znalazły się aż w 1,4 miliarda potraw. Porównując konsumpcję takich brytyjskich przysmaków jak kiełbaski, które stanowią około 6 procent wszystkich wieczornych posiłków, widać wyraźnie, że w najbliższym czasie dodatki w postaci frytek będą nadal stanowić kluczowy składnik brytyjskiej diety.
Jednocześnie, jak wynika z badnia Superpanel**, zwyczaje związane z robieniem zakupów podkreślają istniejący trend do nabywanie potraw, które są łatwe w przygotowywaniu. W związku z tym na rynku pojawia się coraz więcej nowych produktów tego typu. W 2002 roku na brytyjski rynek frytek i produktów ziemniaczanych zostało wprowadzonych 112 nowych linii produktów.
Inne
Dołącz do dyskusji: Brytyjskie uwielbienie frytek