SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Broker FM i Wydawnictwo Bauer dla Disney Channel

Ruszył projekt crossmediowy Brokera FM i Wydawnictwa Bauer "DisneyChannel High School Musical". Jego celem jest promocja drugiejczęści musicalu High School Musical, którego premiera odbędzie się5 października w kanale tematycznym Disney Channel.

Kampania promocyjna High School Musical 2 skierowana jest domłodzieży oraz ich rodziców. Komunikacja prowadzona jest równoleglew radiu RMF FM oraz w tytułach prasowych segmentu młodzieżowegoWydawnictwa Bauer (Bravo i Fun Club).

Bravo, z uwagi na szerokie dotarcie wśród młodzieży, pełnifunkcję informacyjną. Na łamach miesięcznika Fun Club realizowanyjest konkurs dla czytelników na najlepsze wykonanie motywuprzewodniego z pierwszej części High School Musical.

Specjalnie na potrzeby konkursu została otwarta infolinia. Abywziąć udział w konkursie, wystarczy zadzwonić na wskazany numer izaśpiewać fragment utworu "Moja muzyka to Ty". Zwycięży najlepszywykonawca, na którego czeka nagroda ufundowana przez Disney Channel- wyjazd wraz z opiekunem do Londynu na High School Musical nalodzie.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom młodych czytelników, wkomunikacji wykorzystano reklamę mobilną oraz stronę internetowąwww.Fun-Club.pl

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy CaratPolska.

Dołącz do dyskusji: Broker FM i Wydawnictwo Bauer dla Disney Channel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl