„Małe rzeczy są Big” w reklamach lodów Big Milk (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa lodów Big Milk (produkowanych przez Unilever Polska) oparta na nowej koncepcji kreatywnej pod hasłem „Małe rzeczy są Big”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe IQ Marketing i Mindshare.
Reklamy zachęcają, żeby dostrzegać wszystkie drobne przyjemności, niepozorne radości i małe sukcesy, które spotykają nas każdego dnia. Jedną z takich rzeczy jest jedzenie w gorące dni lodów Big Milk.
Kampania jest realizowana pod hasłem „Małe rzeczy są Big”. To nowa odsłona kreatywna komunikacji marketingowej lodów Big Milk - w ub.r. były one promowane reklamami z kotami i sloganem „Big Milk. Żebyś w lodach mleko miau”.
Działania reklamowe obejmują obecnie internet (m.in. social media, reklamy graficzne i spot), a w lipcu zaplanowane aktywności w kolejnych kanałach komunikacji.
Za przygotowanie koncepcji i kreacji kampanii, produkcję wideo do internetu oraz planowanie emisji reklamowych na Facebooku odpowiada agencja IQ Marketing, a za planowanie i zakup mediów w innych serwisach internetowych - dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: „Małe rzeczy są Big” w reklamach lodów Big Milk (wideo)