Beko „chłodzi i nagrodzi” w kampanii
Wystartowała promocja lodówek Beko. Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową - prowadzoną pod hasłem „Beko chłodzi i nagrodzi” - odpowiadają firmy TBWA, 4All i OMD Media Direction.
W ramach nowej promocji Beko przy zakupie dowolnego modelu lodówki typu No frost lub o klasie energetycznej A++ albo dwudrzwiowej lodówki typu „side by side” (SBS) można otrzymać jedną z wybranych nagród: odtwarzacz mp4, czajnik bezprzewodowy lub suszarkę z jonizatorem. Akcja - dotycząca łącznie 30 modeli lodówek Beko - potrwa do 15 września. Za jej koncepcję, kreację i realizację odpowiada agencja reklamowa 4All.
Promocję wspierają działania reklamowe w telewizji (30- i 15-ekundowe spoty w TVP, TVN i Polsacie), radiu (RMF FM, Radio ZET, Eska, Eska Rock, Trójka), internecie (serwisy partnerów handlowych, działania SEM i performance marketingowe), prasie (magazyny branżowe) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).
Spot telewizyjny na potrzeby kampanii opracowała globalnie agencja TBWA, przekaz informujący o promocji przygotowała agencja 4All, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Beko „chłodzi i nagrodzi” w kampanii