Bartosz Bielas na czele działu obsługi klienta Focus Media Group
Bartosz Bielas awansował w agencji marketingu zintegrowanego Focus Media Group na stanowisko client service director. Odpowiada za zarządzanie działem obsługi klienta.

Bartosz Bielas z Focus Media Group jest związany od 2013 roku. Po awansie na client service directora kieruje działem obsługi klienta, realizującym projekty w obszarach: ATL, BTL i digital. Wcześniej jako digital account director zarządzał działami digital production oraz obsługi klienta, prowadzącym działania z obszaru digital.
Bielas specjalizuje się w działaniach z obszaru digital ze szczególnym naciskiem na mobile i web development.
Doświadczenie zawodowe gromadził w Media Direction Digital, ClickAd czy Axel Springer Polska. Realizował działania dla takich klientów jak: AXA Direct, Citroen, Dell EMC, Finlandia, Grupa Żywiec, Jack Daniel’s, Lexus, PZU, Mercedes-Benz, Unilever.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Bielas na czele działu obsługi klienta Focus Media Group