Bagatelka: łasuchom uchodzi na sucho (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa Bagatelki z portfolio firmy Kopernik. Akcję pod hasłem „Łasuchom uchodzi na sucho” przygotowały firmy What, Arena Media, Platige Image, Ztudio i Film Republic.
Kampania reklamowa przekąsek Bagatelka informuje o ich zawartości: naturalnych składnikach jabłek, rodzynek i cynamonu zamkniętych między dwoma plastrami dobrze wypieczonego ciasta. Przekaz pod hasłem „Łasuchom uchodzi na sucho” podkreśla, że produkt ten łączy wartości odżywcze z walorami smakowymi.
W ramach akcji 30- i 15 sekundowe spoty od 10 lutego są emitowane w telewizji (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne z oferty At Media), a na Facebooku uruchomiono fanpage Bagatelki.
Kreację kampanię przygotowała agencja reklamowa What, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media. Obie firmy wygrały niedawno przetarg na obsługę reklamową przedsiębiorstwa Kopernik, do którego należy marka Bagatelka (więcej na ten temat). Natomiast spot wykorzystywany w tej akcji przygotowały firmy Film Republic (produkcja), Ztudio (udźwiękowienie) i Platige Image (postprodukcja).
Dołącz do dyskusji: Bagatelka: łasuchom uchodzi na sucho (wideo)
Czy to nie dziwne, że ta sama twarz w ciągu kiku miesięcy straszy z 3 różnych spotów 3 odmiennych marek?
I czy to nie jest wynik jakichś chorych znajomości?
Czy ja jestem paranoikiem, czy może w reklamie dzieje się już bardzo źle?