AXN promuje „Tożsamość Szpiega”
Telewizja AXN rozpoczęła kampanię reklamową nowego serialu „Tożsamość szpiega” (Burn Notice) . W jej ramach zaplanowano emisję reklam w prasie oraz internecie.
„Tożsamość szpiega” to amerykański serial kryminalny opowiadający o losach Michaela Westona (Jeffrey Donovan) będącego szpiegiem. Weston trafia jednak na czarną listę agentów. Traci przyjaciół, pieniądze, mieszkanie. Za wszelką cenę stara się więc dowiedzieć kto jest za to odpowiedzialny.
Kampania prasowa realizowana jest w TV guidach m.in. „Imperium TV”, „To i Owo”, „Tele Świecie”, „Świecie Seriali”, „Naszych Serialach” oraz w prasie lifestylowej m.in. w „Gali”, „Party” i „Playboyu”.
Działania internetowe obejmą przede wszystkim serwisy telewizyjne i filmowe oraz działania buzz marketingowe w portalach społecznościowych.
Kampania ruszyła 4 października i trwać będzie przez dwa tygodnie. Media zostały zakupione z pomocą Value Media, a wszystkie materiały kreatywne przygotowała agencja Pompidou.
Premierowe odcinki serialu „Tożsamość szpiega” można oglądać od 5 października, we wtorki o 22:00.
Dołącz do dyskusji: AXN promuje „Tożsamość Szpiega”