Awans Olszowego w MindShare
Sebastian Olszowy objął stanowisko Managing Partnera w MindShare Polska.
Z początkiem kwietnia 2007 roku, Sebastian Olszowy objął stanowisko Managing Partnera w domu mediowym MindShare, dołączając równocześnie do Zarządu spółki. Zajmowane dotychczas przez Olszowego stanowisko Media Directora zostało zlikwidowane.
W ramach nowej struktury, Olszowy będzie odpowiedzialny głównie za reprezentację MindShare i The Media Insight w strukturach GroupM oraz zajmie się rozwojem specjalistycznych struktur MindShare Performance&Entertainment i MindShare WOW na polskim rynku.
Sebastian Olszowy karierę zawodową rozpoczął w 1993 roku. Początkowo związany z działem sprzedaży Agory SA, współuczestniczył również w tworzeniu pierwszych stron interentowych Gazety Wyborczej. W 1997 dołączył do tworzącego się zespołu sprzedaży dziennika Życie. Z działu agencyjnego Życia, w 1998 roku przeszedł do działu mediów agencji reklamowej JWT, który po połączeniu się z działem mediów agencji reklamowej Ogilvy & Mather doprowadził w styczniu 1999 roku do powstania domu mediowego MindShare. Z krótką przerwą w okresie 2001/2002, kiedy to współtworzył ofertę oraz struktury brokera radiowego Radio Marketing Service Polska, w MindShare pracuje od początku istnienia. Przeszedł przez wszystkie szczeble w firmie, począwszy od stanowiska media plannera/buyera, skończywszy na ostatnio piastowanej funkcji Media Directora.
Dołącz do dyskusji: Awans Olszowego w MindShare