„Auto Świat” w wydaniu na dwa tygodnie zaczyna akcję „#czekamynazielone”
Tygodnik „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) w najnowszym wydaniu zainaugurował akcję „#czekamynazielone” skierowaną do firm motoryzacyjnych. Obecne wydanie wyjątkowo dostępne będzie w sprzedaży przez dwa tygodnie.
W ramach akcji „#czekamynazielone” redakcja na ośmiu stronach przedstawia czytelnikom przykłady działań 30 firm z branży motoryzacyjnej w czasie epidemii koronawirusa. Przedstawiciele sieci warsztatów, koncernów paliwowych, firm oponiarskich i dilerów samochodowych od tego poniedziałku, na łamach „Auto Świata” dzielić się będą z czytelnikami i branżą dobrymi praktykami w świadczeniu usług, jak i inicjatywami, które wspierają walkę z epidemią.
Opisywane będą działania zarówno na szczeblu centralnym, jak i przez firmy działające lokalnie. W kolejnych wydaniach publikowane będą przykłady działań, które podejmuje branża motoryzacyjna podczas epidemii, aby wesprzeć walkę z koronawirusem. Zebrane inicjatywy będą prezentowane również na podstronie internetowej Auto-swiat.pl/badzmyrazem.
- Wyszliśmy z wyjątkową propozycją do wszystkich firm z branży motoryzacyjnej. Zachęciliśmy, aby ich przedstawiciele opowiedzieli naszym czytelnikom o tym, jak działają, żeby w tych trudnych czasach zapewniać usługi w bezpieczny sposób. Równie ważne są informacje o działaniach firm motoryzacyjnych, wspierających służby medyczne i inne instytucje, które niosą pomoc w walce z koronawirusem. Jest ich naprawdę dużo i każda taka akcja zasługuje na uznanie - komentuje Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny tygodnika.
W bieżącym numerze znalazł się również 16-stronicowy dodatek o samochodach używanych i sytuacji na rynku wtórnym aut. Redakcja prezentuje także raport z rynku sprzedaży nowych samochodów w Polsce. Podwójne wydanie magazynu kosztuje 4,99 zł.
Z danych ZKDP wynika, że w 2019 roku średnia sprzedaż ogółem „Auto Świata” wynosiła 44 769 egz.
Dołącz do dyskusji: „Auto Świat” w wydaniu na dwa tygodnie zaczyna akcję „#czekamynazielone”