Aster City zmienia wizerunek
Aster City wprowadza nową markę Aster i zmienia logotyp
Od październiku 2003 r. Aster City, największa sieć kablowa i internetowa w Warszawie, wprowadza nową markę Aster i modyfikuje logotyp. Zmiany te, jak informuje nadawca, są wynikiem rozwoju firmy w ciągu kilku ostatnich lat i elementem strategicznego planowania. Obecnia spółka przekształca się z operatora kablowego w operatora telekomunikacyjnego.
"Podkreślamy to co nas wyróżnia i jest dobrze znane, stąd nazwa ASTER. Pomijamy słowo "city", które jest obcego pochodzenia, bywa trudne do wymówienia i w praktyce często nie było stosowane przez naszych Klientów" - mówi Joanna Pasynkiewicz, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży spółki.
Nowy wizerunek marki został przygotowany przez zespół marketingu firmy oraz agencję Young & Rubicam. Media zaplanował dom mediowy Media Edge. Od października do grudnia br. firma będzie prowadziła kampanię reklamową w Warszawie. Na kampanię składają się działania BTL: wysyłka listu do klientów i partnerów biznesowych firmy oraz komunikacja z mediami; działania ATL: reklama w prasie lokalnej i na nośnikach reklamy zewnętrznej - cityboardach i autobusach.
Koszt kampanii promocyjnej (wraz przygotowania nowego znaku) szacowany jest na 500 tys. zł.
Aster City Cable Sp. z o.o. działa na rynku telekomunikacyjnym od 1994 r. Jest to największy operator telewizji kablowej i szerokopasmowego dostępu do Internetu na terenie Warszawy i okolic m. in. Piaseczna i Wołomina. Świadczy usługi dla ponad 280.000 abonentów telewizji kablowej oraz 30.000 użytkowników Internetu.
Dołącz do dyskusji: Aster City zmienia wizerunek