Arkadiusz Dobosz dyrektorem marketingu Intermarché
Arkadiusz Dobosz został dyrektorem marketingu sieci handlowej Intermarché (Grupa Muszkieterów).
Dobosz przez ostatnie półtora roku był trenerem w firmie szkoleniowej FranklinCovey. Łącznie ma 23 lata doświadczenia w marketingu.
Arkadiusz Dobosz ma ponad 20 lat doświadczenia w marketingu
Pracował w Carlsberg Group, gdzie odpowiadał za takie marki jak Okocim czy Kasztelan. Następnie jako marketing manager w V&S Luksusowa rozwijał kolejne brandy alkoholowe, m.in.: Absolut, Luksusową, Pana Tadeusza czy Gin Lubuski. Najdłużej, bo przez blisko 12 lat (od 2009 do 2020r.) współpracował z firmą Pernod Ricard. Pełnił tam kolejno funkcje marketing managera w kategorii wódek i whisky oraz brand & digital directora, premiumizując marki alkoholi w Polsce wspierał takie brandy jak: Ballantine's, Jameson, Absolut czy Havana Club.
- Intermarché to bez wątpienia jeden z liderów handlu spożywczego w Polsce. Obecną strategię marketingową sieci oceniam jako skuteczną i rozwojową. Rynek handlu detalicznego charakteryzuje się dużą konkurencją. Dla mnie jednak najważniejsi są ludzie – zarówno konsumenci do których chcemy dotrzeć, jak i moi współpracownicy. A Intermarché ma tej pierwszej grupie bardzo dużo do zaoferowania, dlatego jestem przekonany, że wspólnie możemy zbudować jeszcze silniejszy biznes i wzmocnić pozycję sieci - komentuje Arkadiusz Dobosz.
Arkadiusz Dobosz jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na Wydziale Zarządzania i Marketingu.
Supermarkety spożywcze Intermarché prowadzone są przez niezależnych polskich przedsiębiorców, Grupę Muszkieterów.
Poprzednim szefem marketingu Intermarché był Mariusz Wingralek. Menadżer zmarł w marcu tego roku.
Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Dobosz dyrektorem marketingu Intermarché