AMS na swoich nośnikach zachęca do zachowania domowej kwarantanny
„Jeśli widzisz ten plakat, to znaczy, że nie mogłeś zostać w domu" - takie hasło widnieje na analogowych i cyfrowych citylightach AMS. Kampania przypomina o najważniejszych zasadach postępowania w czasie epidemii koronawirusa.
Do kampanii wykorzystano ponad 1000 nośników z oferty AMS – premium citylightów oraz digital citylightów.
Na premium citylightach widnieje hasło „Jeśli widzisz ten plakat, to znaczy, że nie mogłeś zostać w domu”. Następnie w formie infografik przedstawione są najważniejsze zasady w czasie epidemii koronawirusa: myj / dezynfekuj ręce, nie dotykaj twarzy, zasłaniaj usta i nos, zachowaj odstęp. Plakat kończy wezwanie „Dbaj o siebie i innych!”.
Na digitalowych nośnikach spółki pojawia się w pętli komunikat, który rozpoczyna się podobnym hasłem: „Jeśli widzisz te plakaty, to znaczy, że nie mogłeś zostać w domu”. Kolejne odsłony informują o zaleceniach w formie pytań i odpowiedzi – jeden plakat to jedno pytanie z odpowiedzią TAK lub NIE. Kolorystyka plakatu – zielona na TAK, czerwona na NIE – tworzy „sygnalizację świetlną" i w prosty sposób informuje jak „poruszać się" w czasach pandemii. Komunikację kończy hasło: „Dbaj o siebie i innych! Zostań w domu!".
Kreację przygotował pro bono artysta grafik Adam Żebrowski we współpracy z działem marketingu AMS.
W marcu na backlightach AMS w Poznaniu i Warszawie rozpoczęła się inna kampania społeczna „Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia” zorganizowana wspólnie przez AMS oraz drukarnie Labo Print z Poznania i Servcomp z Warszawy.
Dołącz do dyskusji: AMS na swoich nośnikach zachęca do zachowania domowej kwarantanny