“Świat, w którym się nie boisz”. Nowa kampania Fundacji Feminoteka
“Świat, w którym się nie boisz” to hasło kampanii Fundacji Feminoteka, przygotowanej przez Kierunek Kreatywny.

Celem kampanii jest zachęcenie do przekazania 1,5% podatku na działania Fundacji oraz zwrócenie uwagi na problem molestowania seksualnego w przestrzeni publicznej. Kampania pokazuje, jak kobiety – w obawie przed przemocą – podejmują na co dzień liczne środki ostrożności: noszenie zbyt luźnych ubrań, trzymanie kluczy w dłoni, unikanie butów na obcasie czy symulowanie rozmów telefonicznych.
Historie i insighty do kampanii zostały zebrane od społeczności Fundacji w mediach społecznościowych. Bazują wiec na prawdziwych przykładach zachowań kobiet.
Kampania potrwa do końca okresu rozliczeń podatkowych i będzie obecna w przestrzeni miejskiej (outdoor, LED) oraz online, na kanałch social media Feminoteki.
Za kreację i realizację odpowiada agencja Kierunek Kreatywny i dom produkcyjny Truskavka. Zdjęcia wykonała Ola Walków.
Dołącz do dyskusji: “Świat, w którym się nie boisz”. Nowa kampania Fundacji Feminoteka