Reklama zewnętrzna w Polsce dociera do ponad 29 mln osób
W lutym zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,35 proc. - wynika z danych Mediapanel Gemiusa. Liderem rynku jest firma AMS SA.

Zasięg tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) wyniósł 70,83 proc., natomiast cyfrowych (outdoor digital) – 87 proc. (zasięg All, dla populacji Polaków 7-75).
Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej wyniosła 29,2 mln, w tym 15,1 mln mężczyzn i 14,1 mln - kobiet.
Liderem rynku jest AMS SA z liczba ponad 28,9 mln realnych użytkowników i zasięgiem na poziomie 88,45 proc.
Drugie miejsce zajmuje Clear Channel Poland, której zasięg wynosi 53,94 proc., a liczba realnych użytkowników - 17,6 mln.
Podium zamyka Jet Line z 13,1 mln użytkowników i zasięgiem 40,12 proc.

Pod względem zasięgu reklama zewnętrzna zajmuje 4. miejsce w badaniu Mediapanel - za telewizją (z zasięgiem 99,97 proc.), radiem (98,35 proc.) i internetem (90,78 proc.).

Dołącz do dyskusji: Reklama zewnętrzna w Polsce dociera do ponad 29 mln osób