Agnieszka Żdanuk: z Isobar Polska do Kerris
Agnieszka Żdanuk dołączyła do zespołu agencji interaktywnej Kerris, obejmując stanowisko performance marketing specialist. Poprzednio pracowała w Isobar Polska.
Do jej zadań należeć będzie planowanie i wdrażanie działań SEM, w tym m.in. tworzenie koncepcji kampanii AdWords i Facebook Ads oraz ich realizacja, wdrażanie narzędzi analitycznych i optymalizacji procesu konwersji.
Agnieszka Żdanuk skończyła dwa kierunki anglojęzyczne w Szkole Głównej Handlowej: Międzynarodowe stosunki gospodarcze i Metody ilościowe w ekonomii i systemach informatycznych. Wspólnie z interdyscyplinarnym zespołem studentów z trzech warszawskich uczelni zajęła pierwsze miejsce w konkursie Google Online Marketing Challenge, pokonując 2,5 tys. teamów z całego świata.
Pracę w Isobar Polska rozpoczęła od prowadzenia kampanii wizerunkowych na platformach społecznościowych, by następnie realizować kampanie performance marketingowe. Pracowała tam jako performance analyst.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Żdanuk: z Isobar Polska do Kerris