Aerobik Plushaka w świątecznej kampanii Plush Mix (wideo)
Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa Plush Mix, w której promowany jest m.in. zestaw ze smartfonem Samsung Galaxy Ace 4 i opaską Activity Tracker. Akcję przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Human Ark i Media Direction.
Smartfonem Samsung Galaxy Ace 4 z opaską Activity Tracker jest dostępny w Plush Mix przy zawarciu umowy w ofercie elastycznej na 24 doładowania (po 12 za 50 zł i za 100 zł). Inne zestawy dostępne w ofercie świątecznej to: Sony Xperia E3 z opaską Sony Smartband, LG F60 z głośnikiem Bluetooth My Music Angel oraz same smartfony LG L65, Nokia Lumia 635 i Huawei Ascend Y550.
Bohaterem reklam jest Plushak, brand hero marki Plush, który tym razem zostaje zmuszony do ćwiczenia aerobiku.
Jednocześnie trwa bożonarodzeniowa kampania reklamująca Plush na Kartę, także z udziałem Plushaka (zobacz szczegóły).
Akcja reklamująca Plush Mix od początku grudnia obejmuje telewizję, internet, prasę oraz radio.
Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, spot - wyreżyserowany przez Kamila Polaka i Wojtka Wawszczyka - wyprodukował dom produkcyjny TFP, a postprodukcją zajęło się studio Human Ark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Aerobik Plushaka w świątecznej kampanii Plush Mix (wideo)