SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adobe z LG i TiVo

Na konferencji Max 2011, Adobe poinformowało, że firmy LG i TiVo są najnowszymi partnerami, którzy w swoich podłączanych do sieci telewizorach i cyfrowych urządzeniach domowych wprowadzają aplikacje oparte na technologii Flash za pośrednictwem środowiska Adobe AIR.

Partnerzy dostarczający treści mogą wykorzystywać Adobe AIR do udostępniania gier o jakości oferowanej przez konsole, wysokiej jakości filmów wideo i zaawansowanych aplikacji sterowanych danymi za pomocą telewizorów, odtwarzaczy Blu-ray i przystawek telewizyjnych.

Adobe podaje, że certyfikat zgodności z oprogramowaniem Adobe Flash i AIR ma ponad 100 cyfrowych urządzeń domowych. Firma przewiduje szybki wzrost liczby aplikacji opartych na technologii Flash działających w podłączanych do sieci telewizorach i innych urządzeniach.

Za pomocą oprogramowania AIR SDK, Flash Builder i Flash Professional CS5, programiści mogą tworzyć nowe aplikacje dla połączonego z internetem cyfrowego domu oraz przenosić dotychczasowe aplikacje Flash z komputerów PC i urządzeń mobilnych na telewizory. AIR 3 wprowadza do telewizorów m.in. możliwość renderowania grafiki 2D i 3D z pełnym przyspieszeniem sprzętowym, co umożliwia korzystanie z gier o jakości oferowanej przez konsole. Wydawcy mogą udostępniać filmy wideo o jakości HD, z technologią Dolby i 7.1-kanałowym dźwiękiem przestrzennym w pełni wykorzystujące możliwości systemów kina domowego. Dzięki nowemu interfejsowi programowania Game Input, programiści mogą także wprowadzać w grach różne urządzenia sterujące, takie jak joystick, smartfon i tablet.

Adobe poinformowało także, że dostępne jest już oprogramowanie Adobe Flash Player 11 i Adobe AIR 3 (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Adobe z LG i TiVo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl