Adam Woronowicz "w swoim tempie" promuje piwo Łomża 0% (wideo)
Van Pur rozpoczął nową odsłonę kampanii pod hasłem "W swoim tempie". Tym razem aktor Adam Woronowicz reklamuje piwo Łomża 0,0%. Kampanię przygotowała agencja Brasil Warsaw.
Reklama Łomży 0,0 % to już czwarta odsłona platformy komunikacyjnej „ W swoim tempie”, która wystartowała 8 maja i potrwa do końca wakacji. Aktor Adam Woronowicz zachęca do spróbowania bezalkoholowego wariantu Łomży.
- Łomża 0,0% to smak prawdziwego piwa i 0% alkoholu. Jest świetną alternatywą dla tych, którzy szukają orzeźwienia oraz pełnego, piwnego smaku w piwie bezalkoholowym. Stosując innowacyjny proces filtracji usuwamy alkohol z naszego piwa dopiero w końcowej fazie jego produkcji. To gwarancja, że Łomża 0,0% zawsze smakuje wybornie – powiedziała Paulina Grodzińska, dyrektor ds. marketingu Van Pur.
Spoty emitowane są w ogólnopolskich stacjach tv oraz w internecie. Filmy reklamowe zostaną wyemitowane w sierpniu ponad 8 tysięcy razy.
Za kreacje i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys ( koproducent nominowanego do Złotej Palmy w Cannes filmu "Venus w futrze"), reżyser kinowych hitów Sam Akina ( „Mayday” ), operator Piotr Sobociński, autor zdjęć do wielu uznanych polskich filmów (nominowane do Oscara „Boże Ciało"). Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono agencji Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Adam Woronowicz "w swoim tempie" promuje piwo Łomża 0% (wideo)