Ad-Vice z brand advertisingową strategią i identyfikacją
Internetowa sieć reklamowa Ad-Vice rozpoczęła rebranding. Wiąże się on z nową strategią marketingową firmy, opartą na brand advertisingu.
Nowa strategia marketingowa Ad-Vice podkreśla wartość internetowej reklamy displayowej na poziomie wizerunkowym. – Wyniki wielu badań pokazują, że brand advertising w sieci może skutecznie budować markę – uważa Jarosław Roszkowski, członek zarządu firmy. – Polski rynek znajduje się w zupełnie innej fazie rozwoju, ale sądzę, że to jest kwestią czasu, kiedy taki sposób planowania stanie się dominujący w Polsce. W ramach naszej nowej strategii chcemy wpisywać się w ten trend –dodaje.
Jednocześnie Roszkowski deklaruje, że Ad-Vice będzie realizować badania i udostępniać narzędzia, które pomogą lepiej zrozumieć efektywność działań reklamowych. Wkrótce firma wprowadzi też nowe rozwiązania do swojej oferty.
Brand advertising w strategii Ad-Vice ma podkreślać jej zmieniona identyfikacja wizualna, w której pojawiło się hasło „Quality of brand advertising”. Grafikę, stanowiącą początkowy element rebrandingu sieci, przygotował Tomasz Stefanowski, właściciel Chochoł studio.
Ad-Vice rozpoczyna też działania promocyjne, których głównym elementem jest blog quality-of-brand-advertising.pl. Zamieszczane na nim będą opisy najciekawszych badań i raportów oraz analizy najważniejszych zjawisk z zakresu brand advertising. Ponadto na profilach Ad-Vice w serwisach mikroblogowych Twitter, Blip i Flaker udostępniane będą linki do aktualnych tekstów dotyczących reklamy wizerunkowej w sieci.
Dołącz do dyskusji: Ad-Vice z brand advertisingową strategią i identyfikacją