100 tys. powiedziało NIE droższemu Internetowi w Polsce
Akcja została zorganizowana w celu wyrażenia sprzeciwu społeczności internetowej w związku z planami Ministerstwa Finansów dotyczącymi wprowadzenia wyższej – 22% - stawki podatku VAT na Internet od 1 maja 2004 r. W jej w wyniku udało się zebrać ponad 100 000 podpisów pod listem protestacyjnym.
Tak duże zainteresowanie akcją, zarówno ze strony internatów, jaki i partnerów - portali, serwisów, witryn – mówi Piotr Krawiec, dyrektor ds. marketingu i PR w Money.pl. – pokazuje, że sprawa podwyżki VAT’u na Internet budzi duże emocje. Nie chcemy tej, jakże ważnej sprawy dla rozwoju Internetu i gospodarki w Polsce, pozostawić samej sobie - dodaje. Dlatego też w dniu 3 grudnia zostanie zorganizowana przez portal Money.pl, Gazetę Wyborczą oraz portal Gazeta.pl debata „VAT na Internet - w stronę kompromisu”. Głównym celem debaty jest podjęcie rozmów na temat przyczyn i konsekwencji wprowadzenia wyższego podatku oraz wypracowanie satysfakcjonujących rozwiązań pomiędzy stroną rządową, przedstawicielami środowiska internetowego oraz dostawcami usług internetowych w Polsce.
Inne
Dołącz do dyskusji: 100 tys. powiedziało NIE droższemu Internetowi w Polsce