1/4 nakładów na cyfrową reklamę idzie na reklamę w sieci mobilnej
25,9 proc. nakładów na cyfrową reklamę na świecie zostanie przeznaczonych w 2014 roku na reklamę w mobilnym internecie - szacuje firma eMarketer.
fot. Shutterstock.com

Udział mobilnej sieci w całym rynku cyfrowej reklamy szybko rośnie. W 2013 roku wynosił on tylko 15,8 proc., w 2015 roku ma to być już 35,1 proc., a w roku 2018 - aż 57 proc.
Biorąc pod uwagę poszczególne kraje, liderem jest Korea Płd., gdzie w tym roku udział mobilnego internetu w całkowitych wydatkach na reklamę cyfrową ma sięgnąć 38,4 proc., a za cztery lata - 73,2 proc.
Na drugim miejscu są obecnie USA, ale według analityków eMarketera w 2018 roku stracą one tę pozycję na rzecz takich państw jak Niemcy, Norwegia i Szwecja.
Marketing mobilny
Dołącz do dyskusji: 1/4 nakładów na cyfrową reklamę idzie na reklamę w sieci mobilnej