Nieco ponad dwa tygodnie wystarczyły, żeby spłynęło do nas ok. 450 zgłoszeń w I edycji konkursu Wirtuale, w którym nagrodzimy najlepsze media i ludzi mediów w Polsce. Teraz znamy już po 5 nominowanych w każdej kategorii, którzy powalczą o zwycięstwo łącznie w 14 kategoriach.
Nieumiejętne korzystanie ze sztucznej inteligencji może osłabiać zdolność krytycznego myślenia - wynika z raportu opublikowanego przez Microsoft i Carnegie Mellon. Jednocześnie świadome korzystanie z tych narzędzi pomaga w osiąganiu bardzo dobrych rezultatów. - Żeby móc dobrze ocenić jakość pracy sztucznej inteligencji i wyników, które nam dostarcza, trzeba być ekspertem w danej dziedzinie - ocenia ekspertka.
Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpoczął konsultacje dotyczące nowego Planu Zagospodarowania Częstotliwości dla zakresu 174-230 MHz. To pasmo VHF zajmowane przez MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej, a w przyszłości być może przez dodatkowe multipleksy DAB+. – Na razie mogę potwierdzić, że Emitel zabierze głos w konsultacjach – mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Sobucka, rzeczniczka firmy.
Jedną z kategorii w naszym konkursie Wirtuale jest “Osobowość medialna roku”. To kategoria wyjątkowa, bo zwycięzca zostanie wybrany głosami naszych czytelników. Poniżej przedstawiamy Wam pięcioro nominowanych, na których możecie zagłosować, wraz z krótkim uzasadnieniem.
Do zespołu firmy Iberion, wydawcy m.in. portalu Goniec i Świat Gwiazd, dołączy niebawem Przemysław Mańkowski – dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracował w Wirtualnej Polsce, a wcześniej m.in. w NextWeb Media i Agorze. Mańkowski poszukuje już ludzi do pracy w zespole sprzedaży firmy.
Nowoczesne podejście do identyfikacji użytkowników i personalizacji kampanii reklamowych stawia Wirtualną Polskę w roli lidera technologicznego na rynku marketingu internetowego. Kluczowym elementem dającym przewagę jest unikatowe narzędzie – CEEId , które efektywniej pozwala dotrzeć do klientów w świecie bez cookies i daje możliwość skutecznej reklamy we wszystkich przeglądarkach.
Marka Nadwyraz.com we współpracy z serwisem Polszczyzna.pl po raz kolejny przeanalizowały błędy językowe najczęściej popełniane przez użytkowników polskiego internetu w 2024 roku. W TOP10 znalazły się m.in. słowa “coniemiara”, “żygać” czy “złodzieji”. Najwięcej można znaleźć na Facebooku i platformie X.
Od 5 proc. do blisko 6 proc. zdrożeją od 3 marca reklamy w sieci Radia Eska (Grupa Radiowa Time) oraz w pakiecie Total Time. To druga w ciągu pół roku podwyżka cennika w tych rozgłośniach.
Telewizja wPolsce24 (Fratria) zachęca do przekazywania jej 1,5 proc. podatku dochodowego, mimo że nie ma fundacji ze statusem organizacji pożytku publicznego. Współpracuje przy tym z fundacją mającą taki status. Analogiczne rozwiązanie wykorzystują od lat media Tomasza Sakiewicza.
Sześcioodcinkowy program TVN “Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” oglądało średnio 420 tys. widzów - wynika z danych firmy Nielsen.
Sieć sklepów Kaufland Polska nie będzie już dostarczać swoich gazetek reklamowych do domów klientów. Będą dostępne jedynie w sklepach sieci.
Marek Kmiecik został członkiem zarządu i chief marketing officerem w firmie Homla zajmującej się sprzedażą wyposażenia wnętrz – dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Katarzyna Pąk, szefowa strategii, marketingu i komunikacji odchodzi z firmy Ericsson. Pracowała w niej 26 lat.
Produkcja trzeciego i prawdopodobnie ostatniego sezonu serialu „Euforia” wreszcie ruszyła. W ciągu trzech lat, które minęły od premiery drugiego sezonu, wiele się zmieniło, jeśli chodzi o to, kto wróci do obsady produkcji HBO.
Telewizja Polska szuka w przetargu firmy, która zajmie się pomiarem treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych. Będzie z nią pracować przez rok.
Z początkiem marca Wojciech Struski obejmie w Ringier Axel Springer Polska nowo utworzone stanowisko dyrektora cyberbezpieczeństwa i architektury systemów.
Spotify pracuje nad zwiększeniem przychodów. Jak poinformował Bloomberg, muzyczny serwis streamingowy chce wprowadzić droższą wersję subskrypcji, która miałaby obejmować także bilety na koncerty czy możliwość edycji utworów.
Agencja marketingowa Apella, obsługująca m.in. SKOK-i i Kasę Stefczyka, wchłonęła Grupę Producencką YO!, której była jedynym udziałowcem.
W agencji kreatywnej Foap stanowisko partnera zarządzającego objął Marek Różycki. Pracuje w firmie od roku, wcześniej był związany m.in. z Brand New Galaxy, Procter & Gamble i Google.
Grzegorz Pocztarski dołączył do zespołu firmy adidas obejmując stanowisko brand communications manager East Europe - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odpowiada za rynki Polski, Czech, Słowacji i Węgier.