Kongres Kanału Zero wypracował jak na razie około miliona zł zysku, o czym przesądziła sprzedaż płatnej transmisji roastu Krzysztofa Stanowskiego. Zysk w całości zasili cele charytatywne. Stanowski zapowiada, że za rok odbędzie się kolejny kongres, ale w korzystniejszym terminie i być może z tańszymi biletami.
Właściciel platformy streamingowej Viaplay w efekcie restrukturyzacji mocno ograniczył stratę przy utrzymaniu przychodów. W Polsce, z której wycofa się za kilka miesięcy, na koniec ub.r. nadal miała ponad 1,5 mln subskrybentów.
Grzegorz Braun został zaproszony do Radia Szczecin, ale prowadzący Sebastian Wierciak nie chciał mu zadawać pytań. W zamian dał czas antenowy politykowi na wygłoszenie monologu. – Wsadziłem kij w mrowisko, trochę niechcący – komentuje Wierciak, redaktor naczelny publicznej rozgłośni.
Wspólnicy Kanału Sportowego są bliscy sprzedania go koncernowi telewizyjnemu Antenna Group, właścicielowi kanałów AXN – podał „Przegląd Sportowy”. Mateusz Borek i Michał Pol mają zostać w kanale tylko jako dziennikarze, zaś nowy właściciel chce go wprowadzić do sieci kablowych i platform satelitarnych.
Szef i założyciel InPostu Rafał Brzoska w rozmowie opublikowanej w środę w portalu Money.pl na pytanie, czy do kwestii przejęcia TVN wróci po 1 czerwca, odpowiedział, że "jak najbardziej". Jak poinformował, do tego czasu będzie zajęty pracami na rzecz deregulacji.
Problem służbowych maili przekierowywanych na prywatne skrzynki wraca jak boomerang. Nie zawsze pracownicy mają świadomość naruszenia swoich obowiązków poprzez „wyprowadzanie” dokumentów firmowych. Na ten temat na nowo rozgorzała dyskusja dzięki postowi dr Katarzyny Kalaty, który opublikowała na LinkedIn.
Wirtualne Media od lat dostarczają branżowych informacji o mediach, reklamie i digitalu. W tym czasie zebraliśmy sporo doświadczeń i spostrzeżeń, dlatego idziemy o krok dalej i poszerzamy naszą ofertę. Jako Wirtualne Media, organizujemy butikowe szkolenia, które pozwolą lepiej zrozumieć mechanizmy rządzące współczesnymi mediami.
Bartosz Kapusta objął stanowisko head of fata & analytics w agencji Lifetube, która wzmacnia obszar analityki i zarządzania danymi. W budowie nowych rozwiązań analitycznych wspierać go będzie Diana Nowogródzka-Baran. Rozbudowa obszaru analityki to krok w stronę większej efektywności i bardziej precyzyjnego zarządzania kampaniami - podkreśla agencja.
Nowy sezon serialu „The Last of Us”, cenionej przez krytyków i widzów produkcji HBO Original, będzie składał się z siedmiu odcinków. Pierwszy z nich zobaczymy 14 kwietnia w serwisie streamingowym Max.
„Rzeczpospolita” żegna się z dwoma z trzech dziennikarzy sportowych, co pod znakiem zapytania stawia sekcję o sporcie w dzienniku – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. – To na pewno zuboży „Rzeczpospolitą” – komentuje Mirosław Żukowski.
Platforma Vinted zmienia pozycjonowanie: chce służyć do handlu nie tylko używaną odzieżą, lecz także produktami z innych kategorii. Jej nowa odsłona jest reklamowana pod hasłem „I znowu Nowe”.
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył 40 tys. złotych kary na Republikę. Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT informuje Wirtualnemedia.pl, że chodzi o brak reakcji prowadzącego programu „Mówi się” na telefon kobiety, która używała obraźliwych sformułowań na członków koalicji rządzącej i zwolenników rządu.
„Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media) podsumowuje dostęp do treści w systemie subskrypcji. - W najlepszym momencie osiągnęliśmy pułap ponad 1300 subskrybentów, a aktualnie jest ich ok. 1200. Biorąc pod uwagę, że 1,5 roku temu zaczynaliśmy od zera, są powody do zadowolenia, natomiast mamy apetyt na zdecydowanie więcej - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Sudoł, dyrektor Instytutu Gość Media.
Biuro reklamy TVN Media nawiązało strategiczną współpracę z dostawcą płatności cyfrowej Visa. Dzięki danym transakcyjnym reklamy adresowalne sprzedawane przez TVN Warner Bros. Discovery będą mogły precyzyjniej dotrzeć do konsumentów o określonych potrzebach zakupowych czy zarobkach.
Od ponad trzech tygodni kanał informacyjny wPolsce24 nadaj nowe poranne pasmo pod nazwą "Budzimy się”. Ogląda je średnio 52 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Najpopularniejsze wydanie programu zainteresowało 92 tys. odbiorców.
Influencerska Ekipa Holding, kontrolowana właścicielsko przez Karola „Friza” Wiśniewskiego, zaczęła projekt opracowania i wdrożenia nowej technologii syntezy głosu w języku obcym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Budżet wynosi ok. 8 mln zł, z czego prawie połowa ma pochodzić ze środków unijnych.
Telewizja Polska planowała pokazać Konkurs Piosenki Eurowizji nie w TVP1, ale w siostrzanej TVP2 – potwierdził portal Wirtualnemedia.pl. Po naszej publikacji nadawca poinformował jednak, że konkurs pozostanie na antenie TVP1. Jesienią z Jedynki do Dwójki przeniosła się Eurowizja Junior.
Canal+ Polska oferuje promocyjnie m.in. Canal+1, Canal+ Seriale i Canal+ Dokument. Jeśli ich emisja na satelicie lub w ogóle zostanie zakończona, to abonenci z zobowiązaniem nie będą mogli bezkarnie rozwiązać umowy. Portal Wirtualnemedia.pl spytał dostawcę płatnej telewizji o możliwe zmiany w portfolio. Firma nie chce komentować sprawy.
Z końcem marca działalność wstrzymają Radio Profeto i jego serwis internetowy. Nadawcą rozgłośni jest Fundacja Profeto, której prezes ks. Michał Olszewski usłyszał szereg zarzutów związanych ze środkami z Funduszu Sprawiedliwości.
Marki Bosch i Finish rozpoczynają kampanię promującą oszczędne zmywanie. W dedykowanym spocie reklamowym marki podkreślają, że mycie w zmywarce to oszczędność 80 litów wody w porównaniu z myciem ręcznym. Celem kampanii jest zachęcanie konsumentów do wyboru rozwiązań oszczędzających wodę, energię i czas.